Vi söker en ekonomi och inköpsassistent!

TechTribe fortsätter att växa, och nu behöver vi dig som är strukturerad, flexibel och ambitiös person till en roll som ekonomi och inköpsassistent.

Vi ser att du behöver vara strukturerad då en hel del av de dagliga uppgifterna kräver ordning och reda, men också flexibel då arbetsuppgifter kan variera ifrån dag till dag. Du kommer att vara en viktig resurs i våra projekt då det kommer till inköp, inleveranser och uppföljning. Det är viktigt att du kan skapa dig förståelse kring vår projektmodell för att kunna bidra till ständiga förbättringar både av inköpsprocessen men även uppföljningsprocessen. Du behöver också ha grundläggande ekonomikunskap, då en viktig del i din roll innebär att hantera viss del av den manuella bokföringen, så som tex registrering av våra leverantörsfakturor.

Vi arbetar i affärssystemet Pyramid, och har du erfarenhet av det är det ett plus. Du skall vara van att arbeta i de vanliga Windows programmen.

För oss är nyckeln till framgång samarbete, där vi arbetar som ett team där allas insatser värdesätts. På så sätt lyfter vi varandra och tar oss själva till nya nivåer. Vi är stolta över det vi gör, och satsar framåt med full kraft.

Tjänsten är på heltid hos oss i Sisjön. Möjlighet till visst distansarbete finns.

Är det dig vi söker? Vill du vara med på vår resa? Då vill vi gärna höra ifrån dig nu!

Har du frågor är du självklart välkommen att höra av dig till oss! Vi ser gärna att du mejlar till vår VD Mikael Svensson mikael.svensson@techtribe.se, eller genom att ringa oss på telefonnummer 031-87 99 20.